رادین عطاییرادین عطایی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

رادین عسل مامان و بابا

پنجمین سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/5/29 0:27
نویسنده : مامان سمیرا
313 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 26 مرداد 92

پنج سال از ازدواج مامان و بابا گذشت و وارد ششمین سال شدیم و یک پسر عسل سه ساله هم همراه زندگیمونه. امروز پسرم کلی بازی کرد و  با اسباب بازیاش کیف کرد.

                      رادین در حال بازی با ماشینهاش در اتاقش.

راستی پسرم ریسه هایی رو که برای تولد باب اسفنجی تهیه کرده بودم رو زدم به اتاقت, ریسه اسم رادین و ریسه عکسهای پسری همراه با باب اسفنجی و هشت پا.

بعد از ظهر بابایی اومد و مامان و بابا هدیه هایی رو که برای همدیگه تهیه کرده بودند رو به هم دادن. بابایی هم من و تو رو برای شام به رستوران خاقان دعوت کرد.

رادین کوچولوی من دیگه حاضر شده و برای رفتن به بیرون لحظه شماری میکنه. برای شام رادین عسلی طبق معمول کباب سفارش داد و مامان و بابا غذای مخصوص خاقان که بسیار خوشمزه بود رو امتحان کردند. امشب یک شب بسیار زیبا برای من بود , امیدوارم من و بابا دهه های سالگرد ازدواجمون رو در کنار عزیزامون جشن بگیریم.

پسر عزیزیم عاشق هر دوتون هستم و در کنارتون احساس آرامش و شادی میکنم. آرزو می کنم این حس برای همیشه ماندگار باشه.

بوس بوس بوسقلب قلب قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)