رادین عطاییرادین عطایی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

رادین عسل مامان و بابا

سلام عشق کوچولوی مامان

1390/11/17 17:04
نویسنده : مامان سمیرا
356 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

امروز این وبلاگ رو درست کردم تا خاطرات قشنگت رو بنویسم . امیدورارم که سالهای بعد که این مطالب رو مرور می کنی برات لذت بخش باشه. دوستت دارم عشق من ، تو خورشید زندگی من و با رضایی . راستی امروز ١٦ بهمن ١٣٩٠ مصادف با تولدت ١٨ ماهگیته پسر نازم ، تولدت مبارک عزیزم.

همیشه مواظب خودت باش عشق من

مامان سمیرا و بابا رضا

 قلبقلبقلب

ماچماچ

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله زهرا
17 بهمن 90 16:53
وای چه وبلاگ قشنگی. چه مامان باذوقی.
دست مامان سمیرا درد نکنه


ممنون زهرا جون ، لطف داری . مواظب خودت و نی نی جون باش .
خاله سارا
17 بهمن 90 19:11
سلام به رادین کوچولو و مامان و بابا
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی و زود زود زود بزرگ بشی خاله جون.




ممنون سارای عزیزم که به وبلاگ پسر کوچولوی من سر زدی و یادگاری به این زیبایی براش نوشتی .

خاله نفیسه
17 بهمن 90 20:50
سلام عزیزم.چقدر تو نازی.امیدوارم وبلاگت همیشه پر از خاطرات قشنگ و بامزه باشه.میدونم واکسن زدی حتما دستت درد میکنه .خاله ناراحت نباش زود زود خوب میشی.قدر مامانت بدون.بای بای.


مرسی نفیسه جون ، خیلی لطف داری . راستش واکسنش رو بخاطر اینکه دکترش نبود قراره چهارشنبه با سه روز تاخیر بزنم . پرستش جون رو ببوس .